2012. május 30., szerda

2012.05.11. Péntek – 360. óra / 15. nap

Ma elmentem a tüdőszűrő leletemért. Negatív. Bár – mint tegnap írtam is – különösebben komoly aggályaim és félelmeim nem voltak ezzel kapcsolatban, de így, hogy most már biztosan tudom a negatív eredményt, sokkal jobban érzem magam. Vagyis, hogy sokkal jobban érezném, ha mára nem lenne újabb bajom. Reggel korán ébredtem, nagyon korán. Méghozzá arra, hogy az orromon nem kapok levegőt, és a garatom annyira fáj, hogy nagyon. Megfáztam. Nem kicsit. A homlokom lüktet, az orrom be van dugulva, és ha sikerül is kifújni… na mindegy… szóval akkor sárga és sűrű. A garatom egyszerre ég, szúr, kapar… nátha! A franc egye meg… épp arról dicsekszem mindenkinek, hogy frissen leszokva a cigiről mennyire jól vagyok… meg hogy tele vagyok erővel, energiával… meg milyen király a közérzetem… aztán jön a nátha és megcáfol nekem itt mindent. Most kb. úgy érzem magam, mint akinek a torkában van egy szögesdrót gubanc van, és a fejét éppen légkalapáccsal simogatják. Na de ez van… majd elmúlik, és akkor dicsekedhetek tovább, hogy milyen kemény vagyok és erős mióta nem dohányzom… addig csendben meghúzom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése